zaterdag 5 juli 2014

CAS


Hallo,

Vielen gister de mussen nog van het dak...nu hebben we verkoeling in de vorm van regen.
Tja, zou gaat dat in Nederland hopelijk wordt het snel weer droog, temperaturen zoals we die gister hadden hoeft voor mij niet maar droog weer met een graad of 25 vind ik wel heerlijk!
Over naar mijn kaartje van vandaag het is een CAS kaartje geworden een opdracht van schoonvader, hij heeft vandaag een verjaardag van een dame die 95 wordt en kon geen geschikte kaart vinden en heeft mij toen ingeschakeld. Cas kaartjes maak ik niet zo snel, maar over deze ben ik toch zeer tevreden. Een mooi papiertje en meer heeft het soms niet nodig! Ben benieuwd naar jullie reacties die ik zeer waardeer en altijd graag lees.



Crazy for Cas - vlinders
Creatieve zebra - zomerkaart zonder stempel

Groetjes en een fijn weekend


15 opmerkingen:

Cinderella zei

Mooie Cas kaart Hermien
Een fijn weekend
XXX
Cinderella

Nelleke zei

He Hermien wat gaaf is dit zeg! Het is ook genoeg het papier doet de rest! Groetjes, Nelleke

karin zei

Dat is zeker een geslaagde maar CAS kaart voor een dame van 95.
mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Gerdine zei

Jij bent er snel bij met deze uitdaging! Mooi papier zeg en dat vlindertje past er helemaal perfect bij! Leuk dat je meedoet met CFC!

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Mooie CAS kaart heb je gemaakt, leuke label en vlinder en het papier is super..liefs Ans
p.s. hier inmiddels ook regen..

Anita Meijer zei

Wat een mooie CAS-kaart Hermien, top weer.
Liefs van Anita

Marleen zei

Zo zie je maar weer "eenvoud siert"
Groetjes
Marleen

KarinsArtScrap zei

een mooi CAS kaartje Hermien.

gr karin

lenny zei

mooiiii kaartje Hermien
gr lenny

Muuske zei

Hoi Hermien,het papier maakt het al een vrolijk kaartje.Mooi geheel.groetjes Margo.

Folkje zei

Leuk CAS kaartje Hermien en gezellig dat je met ons mee doet bij DCZ.

groetjes
Folkje

Misseke zei

Supermooie kaart Hermien - een supermooi papiertje, wat accentjes en meer is soms niet nodig - ik vind hem heel mooi.
Groetjes,
Misseke

Kreatief met Maria zei

Heel mooi CAS Hermien, groetjes Maria

Anita's blog zei

Mooi gedaan en leuk dat je meedoet bij CFC.

Creahuijs zei

Mooie kaart !!
Leuk voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Priscilla
Creatieve Zebra