donderdag 17 juli 2014

geslaagd

Hallo,

Het is weer even geleden dat ik een kaartje geplaatst heb!
Afgelopen weekend ben ik druk geweest met het popfestival BOSPOP wat hier in Weert was.
Al jaren doen we daar met een vast groepje van vriendinnen vrijwilligers werk en het is ieder jaar weer hartstikke gezellig!
Dan nu over naar mijn kaartje, deze heb ik gemaakt voor mijn tweelingzus, ze is cum laude geslaagd voor de lerarenopleiding gezondheidszorg en welzijn ik ben super trots op haar. Wat een prestatie dat ze naast haar werk en gezin nog even een diploma binnen heeft gehaald!
Morgenvroeg nog een paar uurtjes werken en dan vakantie....



Groetjes Hermien

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Dat is zeker een prestatie Hermien, je hebt een geslaagde kaart gemaakt,
wens je een fijne vakantie, liefs Ans

Cinderella zei

Leuke kaart en ik heb ook zo`n zus waarvan ik me afvraag hoe doen ze het toch allemaal maar petje af hoor
Liefs Cinderella

Muuske zei

Een hele prestatie van je zus.Super gedaan.Mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.groetjes Margo.

Antoinette Voorn zei

Het is een hele leuke en mooi kaar geworden ! En das super gepresteerd van je zus!

Kreatief met Maria zei

Prachtig kaartje voor je zus met een enige stempel. Zeker een prestatie van je zus. Fijne vakantie. Groetjes Maria

Misseke zei

Schitterend geslaagd kaartje Hermien - ik vind hem supermooi.
Dikke pluim voor je zus - wat een prestatie!
Fijne vakantie!
Groetjes,
Misseke

Marianne zei

Ziet er weer helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Hermien.
Gr Karin
en

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator




Anita Meijer zei

Snap dat je supertrots bent op je tweelingzus, en wat heb je dit gaaf voor haar gemaakt Hermien, super.
Liefs van Anita

lenny zei

gaaf kaartje Hermien
gr lenny

Ans S. zei

Wat een super gave kaart heb je voor je tweelingzus gemaakt.
Fijne vakantie.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martine zei

Hoi Hermien ,
wat een leuk en mooi kaartje
prachtige stempel
lieve groetjes martine

Monique zei

Wat een super kaart voor een super prestatie. Ik vind het ook super dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes, maar zou je dat nog in je bericht willen vermelden met de link erbij? Ik denk dat je dat even bent vergeten.
Liefs, Monique

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke grappige kaart voor je tweelingzus Hermien. En superknap dat ze is geslaagd, daar mag je zeker ook trots op zijn. En was Bospop ook gezellig geweest? Grappig om te lezen, want dan woon je vlak bij mij in de buurt, ik woon nl in Herten. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid

Nicolette zei

Wat een geweldig leuk kaartje! Super!

Bedankt voor het meedoen met de challenge bij HHH!

Lieve groet, Nicolette