zaterdag 9 mei 2015

Fijne moederdag

Hallo,

Op onze teamdag hebben we ook allemaal een mooi doosje gekregen van Ingrid...de inhoud was erg lekker! Er zat namelijk chocolade in. Omdat het morgen moederdag is en zij zelfgemaakte creaties leuk vindt ben ik aan de slag gegaan voor mijn moeder.
Eerst het doosje gemaakt en daarna op zoek naar iets passends voor bovenop het doosje. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van een stansvel van de action, papier van Joy!(shabbychic).
Het past allemaal mooi bij elkaar als zeg ik het zelf. Hieronder zien jullie de foto's bij het maken van de 2e foto begon spontaan de zon te schijnen!


AnMaCreatief - alles behalve een kaart
Scrapcardchallengeblog - een doosje of tasje met een vlinder erop

Groetjes en tot morgen...

16 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Hermien,
Ik ben al een tijd niet langs geweest bij je, maar ben heerlijk op mijn gemak door je blog gewandeld! En zag heel veel moois! Ook je bericht van de gezellige DT dag bij GerJanne!! Maar ik kom natuurlijk om je doosje te bewonderen die je hebt ingezonden bij het Scr@p-Cards Challenge blog! je hebt prachtige uitdruk plaatjes bij elkaar gezocht en het is een enig Moederdag geschenk geworden!! en chocolade is altijd verwennerij...dus dit zit wel goed morgen!! Fijne Moederdag en groetjes van DT Gerie

carla zei

Je hebt er een prachtig cadeau van gemaakt en de inhoud is nog lekker ook.
Heel mooi Hermien.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Hoi Hermien wat een geweldig leuk Moederdag cadeau heb je gemaakt voor jouw moeder! Heel mooi model, heerlijke chocolade, de plaatjes en het designpapier passen inderdaad heel mooi bij elkaar en de vlinders heb je heel leuk verwerkt :) Ik snap wel dat de zon spontaan begon te schijnen ;)
Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

KarinsArtScrap zei

wat een mooi en lekker moederdag verpakking Hermien
Gr Karin

Rosina zei

Heel leuk cadeaudoosje voor je moeder gemaakt Hermien...en dan nog met een hele lekkere inhoud....SUPER mooi!!!

groetjes
Rosina

Monique zei

Wow! Hermien, wat heb je dit leuk gedaan. Ik ben bezig met het blogbericht voor K&K en moet even jullie sites linken en dan kom ik zoiets moois tegen. Helemaal super!
Liefs Monique

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Ik kom overal van die leuke doosjes tegen voor Moederdag, met bij jou ook al weer zo'n lekkere vulling, je hebt het heel mooi gemaakt,
fijne Moederdag,
liefs Ans

Aartje zei

Wat een leuk en lekker kadootje heb je ervan gemaakt. Dat zal zeker gewaardeerd worden.
Groeten, Aartje

Misseke zei

Prachtigmooi doosje heb je gemaakt Hermien - hij is supermooi!
Groetjes,
Misseke

Dora zei

dit is een leuke envelopje. mooi papier!!

Ans S. zei

Wat een super mooi moederdagcadeau heb je voor je moeder gemaakt.

Groetjes Ans

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ans,

Wat mooi.

grtjs
Claudia

Original handmade by Janneke zei

Wat heb je een feestelijk doosje voor Moederdag heb je gemaakt Hermien. Dit zal je moeder zeker waarderen..
Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-cards!

Groetjes Janneke

Henriƫtte zei

Heel mooi geworden Hermien.

groetjes Henriƫtte

Helen zei

wat een prachtig cadeautje is dit. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

Danoesja zei

Hoi Hermien
Van zo'n mooi cadeaudoosje met heerlijke inhoud gaat iedere moeder stralen, het is echt prachtig.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja